کد خبر ۵۷۰۴۷ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۶
جلالی در نشست خبری:

رویکرد شورا خدمت به مردم و دوری از سیاست بازی است

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه در هفت ماه شورای پنجم 40جلسه برگزار شده است، گفت: رویکرد شورای پنجم خدمت به مردم و دوری از سیاست بازی و حاشیه ها می باشد ، البته هر یک از اعضای شورا دیدگاه و نظر خود را دارند اما اینجا جایگاه خدمت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، عبدالله جلالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات و عملکرد شورای پنجم در هفت ماه کاری خود، اظهار داشت: تعداد لوایح واصله شده در طی هفت ماه به شورای شهر 210 لایحه می باشد اما در مجموع تعداد لایحه ها بر اساس طرح ها ، نامه های مردمی و غیره 230 لایحه است.

وی ادامه داد: در طی این هفت ماه مجموعا 40 جلسه برگزار شده است؛ هیئت رئیسه شورا 28 جلسه برگزار کرده است، جلسه کمیسیون تلفیق که با حضور تمام اعضا برگزار می شود 37 مورد می باشد.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه مجموعا 203 جلسه توسط هفت کمیسیون تخصصی برگزار شده است، گفت: در این هفت ماه 8450 مورد نامه به شورا رسیده است.

وی بیان داشت: اعضای شورای شهر هر هفته با مردم دیدار دارند و همچنین در مناطق هشتگانه شهرداری هم طبق برنامه از قبل اعلام شده حضور دارند.

جلالی به سیاست های اعلامی توسط شورای پنجم در ابتدای راه اشاره کرد و ابراز داشت: خدمت به مردم در یک بستر آرام و بدون تنش، رسیدگی به لایحه ها با حساسیت، توسعه ابعاد نظارتی شورا، تعیین اولویت ها بر اساس منابع و ظرفیت ها ، امانت داری، حامی مردم و مدافع شهرداری، انجام فعالیت ها در چارچوب قوانین و پاسخگویی به مردم از سیاست ها و آرمان های اعلام شده توسط اعضای شوار پنجم بود که این امر محقق شده است.

وی اضافه کرد: از دیگر آرمان های شورای پنجم عدم ورود به بازی های سیاسی و مسائل حاشیه ای می باشد البته هر یک از اعضای شورا دیدگاه و نظر خود را دارند اما اینجا جایگاه خدمت است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com