کد خبر ۵۷۰۴۸ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۷
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قم:

طرح آرامش بهاری در نوروز امسال هم برگزار می شود

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی با اشاره به اینکه در این طرح روزانه 156 روحانی برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را اجرا می کنند، گفت: نوروز امسال هم طرح آرامش بهاری با افزایش 30 درصدی در امامزادگان برگزارخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به طرح آرامش بهاری در نوروز، اظهار داشت: طرح آرامش بهاری امسال هم در بقاع متبرک برگزار خواهد شد که این طرح نسبت به سال قبل 30درصد افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این طرح روزانه 156 روحانی برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را اجرا می کنند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قم با اشاره به بخش های مختلف طرح آرامش بهاری، گفت: خیمه های معرفت، غرفه های کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، شهید و شهادت، مشاوره فردی و خانوادگی، احکام، چندرسانه ای، ترویج فرهنگ وقف، قرآن، اقتصاد مقاومتی و معرفی اماکن زیارتی و فرهنگی قم  از جمله بخش های مختلف طرح آرامش بهاری می باشد.

وی اضافه کرد: این خیمه های معرفت با همکاری تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی مقدم با اشاره به اینکه برای زائران در امامزادگان برنامه های متنوعی ارائه خواهد شد، ابراز داشت: در توابع استان نیز در امامزادگان طرح آرامش بهاری و برنامه های فرهنگی به خصوص برنامه های تحویل سال 97 با قرائت دعاهای مختلف و پخش زنده صحبت های رهبر معظم انقلاب اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: امکان اسکان در جوار امامزادگان تا پایان تعطیلات نوروزی فراهم شده است تا از ظرفیت امامزادگان در خدمات رسانی اضطراری به زائران استفاده شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قم با اشاره به نصب دوربین های مداربسته در امامزادگان، گفت: برای نصب و راه اندازی این تعداد دوربین، مبلغ هشت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است و امیدواریم طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طی 2 سال آینده تمام امامزادگان را به این سیستم فعال کنیم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر اتاق مانیتورینگ دوربین ها در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم وضعیت را به صورت زنده رصد می کند تا از این طریق حریم امامزادگان مدیریت و کنترل شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com