کد خبر ۵۷۰۴۹ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۰
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

درمانگاه ها و بیمارستان های دولتی و خصوصی در ایام نوروز فعال هستند

محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به اینکه از مجموعه مراکز دندانپزشکی‌ها مرکز سلامت در ایام تعطیلات فعال است، گفت: درمانگاه ها و بیمارستان های دولتی و خصوصی در ایام نوروز فعال هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، محمود پرهام با اشاره به فعالیت مراکز درمانی استان در ایام نوروز، اظهار داشت: ۱۰ بیمارستان خصوصی و دولتی در قم فعال هستند که همه آنها در ایام تعطیلات نوروزی با حضور رئیس بیمارستان و یا مدیر بیمارستان فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: اورژانس ۱۱۵ نیز خدمات پیش بیمارستانی را همراه با اورژانس‌های بیمارستان‌های استان قم انجام می‌دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به درمانگاه های استان ، گفت: درمانگاه های شبانه روزی استان هم فعالیت خود را در این ایام ادامه خواهند داد.

وی افزود: از مجموعه مراکز دندانپزشکی‌ها نیز مرکز سلامت در ایام تعطیلات به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پرهام عنوان داشت: حدود ۶۰ آزمایشگاه خصوصی، دولتی و خیریه در استان قم فعالیت دارند که از این تعداد، پنج آزمایشگاه خصوصی به صورت فعال و آزمایشگاه‌های مراکز درمانی نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت خود را در ایام تعطیلات ادامه می‌دهند.

وی اضافه کرد: حدود ۳۷ مرکز و موسسه رادیولوژی در قم فعال است که از این تعداد ۳ مرکز رادیولوژی به صورت نوبتی و مؤسسات رادیولوژی که شبانه‌روزی هستند همراه با مراکز رادیولوژی بیمارستان‌ها به صورت فعال در ایام تعطیلات خدمات ارائه می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم خاطرنشان شد:۹۰ مرکز ترک اعتیاد در قم فعالیت دارد که همه این مراکز در ایام تعطیلات نیز ارائه خدمات می‌کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com