کد خبر ۵۷۰۵۰ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵
حجت الاسلام بهشتی پور خبر داد؛

برگزاری مراسم تحویل سال نو با سخنرانی آیت‌الله مکارم در حرم حضرت معصومه

حجت الاسلام بهشتی پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری مراسم تحویل سال نو با سخنرانی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در شبستان امام خمین(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور، ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه نوروزی آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به خانواده محور بودن برنامه های آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نوروز 97 گفت: تقویت بنیان خانواده و ایجاد نشاط و شادی به صورت خانوادگی از مهم ترین اهداف برگزاری برنامه های فرهنگی در آستان مقدس حضرت معصومه(س) است و در سال جاری شادی و شادزیستن بر محور اسلام الگوی اجرای برنامه های مختلف فرهنگی آستان است.

وی افزود: جشن ها و برنامه های خانوادگی حرم مطهر در نوروز 97 به میزبانی صحن جامعی فاطمی و در نوبت شب برای زائرارن و مجاوران برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر این که ویژه برنامه تحویل سال نو همچون سال های گذشته در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به این که مراسم سال تحویل دو ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء در حرم حضرت معصومه(س) آغاز می‌‌شود نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حضرت  آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی اقامه خواهد شد و بعد از نماز مغرب نیز مردم از بیانات حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی استفاده خواهند وهمچون سال‌های گذشته پیام رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر پخش خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی پور ادامه داد: در نوروز 97 فعالیت های فرهنگی و خدماتی آستان مقدس شامل مسابقات نوروزی، برنامه‌های مذهبی و خدمات فرهنگی و رفاهی با استفاده از بسترهای مختلف از جمله کانال تلگرامی و پایگاه خبری حرم مطهر اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به نقش رسانه های در پوشش برنامه های نوروزی و نشر معارف فاطمی یادآور شد: رسانه‌ها در نشر فرهنگ اهل‌بیت(ع) نقش قابل توجهی را بر عهده دارند و امیدوار هستیم این مجموعه‌ها نسبت به پوشش برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) که با محوریت نشر معارف اهل‌بیت(ع) دنبال می‌شود نگاهی ویژه داشته باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com