کد خبر ۵۷۰۵۱ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱
در درس خارج مطرح شد:

واکنش آیت‌الله مکارم‌شیرازی به شایعات یک کانال تلگرامی معاند

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان گفت: برخی گفته‌اند فلان کس در حساب خود در کرج ۶۰۰ میلیارد تومان پول دارد و برای آن سند نیز درست کرده‌اند، دشمنان به این شایعات دامن زده و از کاهی که نیست کوه درست می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به انتشار مسئله مهم و زشتی که در فضاهای مجازی گسترش یافته است، اظهار داشت: هر روز دروغی درست می‌کنند و جالب است که برای آن سند نیز می‌سازند که فلان کس در حساب خود در کرج 600 میلیارد تومان پول دارد و برای آن سند درست کرده‌اند.

وی افزود: بنده گفته‌ام هرکس در کمیته امداد امام(ره) رفته و 200 هزار تومان به این ارگان کمک کند و برگه‌اش را بیاورد اگر چنین پولی وجود داشت من تمام این پول را به او خواهم بخشید، البته اگر غیرت داشته باشد و آنجا بیاید.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه این دروغ‌پراکنی توسط کانال تلگرامی معاند درست‌ شده است، ابراز کرد: دروغ‌ها به‌قدری بزرگ است که وقتی افراد می‌شنوند افراد می‌فهمند که این دروغ بزرگ است، از کاهی که نیست کوه درست می‌کنند و رسانه‌های فاسد و مفسد این دروغ‌ها را درست کرده‌اند که حتی  گاهی برخی  افراد ساده نیز مراجعه کرده و از صحت آن سؤال می‌کنند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی بیان کرد: هدف کسی را قرار می‌دهند که تأثیرگذار است و شخصی که تأثیرگذار نباشد با او کاری ندارند بدانید که امام عصر(عج) حافظ و ناظر است و عنایات امیرالمومنین(ع) در این‌گونه مسائل محرز است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com