کد خبر ۵۷۰۵۸ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸

آینده مبهم آتلیه طهران برای شرکت در لیگ برتر فوتسال

احتمال واگذاری سهمیه تیم فوتسال آتلیه طهران قم قوت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، باشگاه‌های فوتسال کشورمان همانند سال‌های گذشته با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند. در حالی که هنوز شرکت تیم‌های گیتی پسند و تأسیسات دریایی به دلیل همین مشکلات در لیگ برتر قطعی نشده است، باشگاه آتلیه طهران هم به دلیل مشکلات مالی شاید در لیگ برتر سال 97 شرکت نکند.

رسول قلی‌زاده، مالک و مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: ما فصل گذشته مشکلات فراوانی داشتیم و اعضای تیم فقط حدود 50 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. ما برای تیم‌داری در سال آینده مشکل داریم و هیئت فوتبال استان هم اجازه واگذاری تیم را به خارج از استان نمی‌دهد. با این حال اگر اسپانسری جذب نکنیم، سهمیه آتلیه در لیگ برتر را واگذار خواهیم کرد.

آتلیه طهران فصل گذشته در اولین حضور خود در لیگ برتر فوتسال مقام پنجم رقابت‌ها را به دست آورد. دیگر تیم قمی لیگ برتر یعنی هیئت فوتبال قم اما به لیگ دسته اول سقوط کرد.

براساس تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، لیگ برتر از روز 15 تیر ماه آغاز می‌شود و در پایان 26 هفته مسابقات، تیم‌ها در قالب دیدارهای پلی‌آف به مصاف هم می‌روند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com