کد خبر ۵۷۰۹۴ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
استاندار یزد؛

۴۲۰ میلیون دلار سرمایه گذاری برای استان یزد مصوب شد

استاندار یزد گفت: در چند ماه اخیر مجموعا ۴۲۰ میلیون دلار سرمایه گذاری برای استان یزد در وزارت امور اقتصادی و دارایی مصوب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار یزد گفت: در چند ماه اخیر مجموعا ۴۲۰ میلیون دلار سرمایه گذاری برای استان یزد در وزارت امور اقتصادی و دارایی مصوب شده است.

محمودزمانی قمی افزود: فعالیت‌های خوبی در استان انجام شده که نتیجه آن تصویب حدود ۳۳۲ میلیون دلار سرمایه گذاری برای این استان در چند روز گذشته در وزارت اقتصاد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این سرمایه گذاری‌ها با سرمایه گذاری‌هایی که چندی قبل برای استان یزد مصوب شده بود به ۴۲۰ میلیون دلار می‌رسد که امیدواریم در سال آینده شاهد افزایش این روند باشیم.

زمانی قمی تاکید کرد: استان یزد ظرفیت‌های بالای اقتصادی و سرمایه گذاری دارد و برای افرادی که تاکنون این استان را از نزدیک ندیده اند قطعا جاذبه‌های بالایی خواهد داشت به شرط آنکه بخوبی معرفی شوند.

استاندار یزد و معاونان استاندار در آخرین روز‌های کاری سال ۹۶ با حضور در اداره کل اقتصادی و دارایی از روند فعالیت‌های اجرایی خزانه استان و اقدامات انجام شده در زمینه جذب درآمد، دریافت‌ها و پرداخت‌ها بازدید کردند و در جریان این فعالیت‌ها قرار گرفتند.
 زمانی قمی با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مالی، روند فعالیت‌ها را خوب ارزیابی کرد.

استاندار یزد همچنین  در نشستی در جمع مسئولان و مدیران این اداره کل با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در بخش سرمایه گذاری در استان در حال انجام است ابراز امیدواری کرد در تعامل بیشتر با سازمان‌ها بتوان اقدامات جدی‌تر را در این بخش دنبال کرد.

علی نمازی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: این مجموعه در روز‌های پایانی سال با حجم گسترده کار در پرداخت و دریافت مواجه است و باید فعالیت‌های مالی در این روز‌ها، با دقت، ساماندهی، مدیریت و بروز شود.

وی گفت: خزانه استان با توجه به پرداخت هزینه‌های جاری و عمرانی دستگاه‌های اجرایی و حقوق کارمندان، روز‌های پرکاری را سپری می‌کند.

وی با قدردانی از حضور و حمایت‌های استاندار یزد و معاونین وی، گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های نظارت مالی، ذیحسابی، درآمد‌ها و پرداختی‌ها در سال ۹۶ را ارائه کرد.

اجرای سیاست‌ها و خط مشی ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، تنظیم خطی مشی و اداره امور سیاست‌های اقتصادی در چارچوب سیاست‌های اقتصادی و مالی کشور، نظارت بر حسن انجام امور مربوط به تحقیق و بررسی آثار و نتایج اقتصادی، نظارت در واریز درآمد‌های عمومی در سطح استان، اعمال نظارت مالی از طریق ذی حسابان دستگاه‌های اجرایی و ارائه گزارش مالی از عملکرد درآمد استان و اعتبارات جاری و عمرانی به دبیر خانه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان از جمله وظایف و ماموریت‌های این اداره کل امور اقتصادی و دارایی است.

انرژی خورشیدی، شهر تاریخی و جهانی، رتبه نخست در تولید زیلو و ترمه، قرار گیری در ردیف ۶ استان بزرگ صنعتی ایران، تولید ۴۵ درصد کاشی و سرامیک کشور، رتبه برتر در حوزه کشاورزی مانند قرار گیری در ردیف ۲ استان برتر تولیدکننده محصولات گلخانه‌ای، رتبه برتر پارک علم و فناوری از جمله ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری استان یزد به شمار می‌رود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com