کد خبر ۵۷۱۱۹ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹

استاندار تهران از ستاد سفرهای نوروزی در عوارضی تهران ـ قم بازدید کرد

شهرری ـ ایرنا ـ استاندار تهران عصر امروز (دوشنبه) از بخش های مختلف ستاد سفرهای نوروزی مستقر در ستاد عوارضی تهران ـ قم و میزان آمادگی و نحوه خدمت رسانی آنان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، استاندار تهران در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه تلاش دست اندرکاران این است که مردم نوروز خوبی را پیش رو داشته باشند، گفت: تمامی دستگاه های ذیربط در حوزه خدمات سفر آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.
وی افزود: توانمندی ها دستگاه های خدمت دهنده در شرایط مزلوبی قرار دارد و امیدواریم با تمام توان در اختیار رفاه و آرامش هموطنان قرار گیرد.
وی ظرفیت های فرهنگی و گردشگری تهران را بسیار مناسب ذکر کرد و افزود: مردم می توانند ضمن استفاده از مسیرهای عبوری تهران برای رسیدن به مقاصد خود از تهران و جاذبه های آن بازدید کرده و نوروز خوبی را داشته باشند.
استاندار تهران گفت: این استان به دلیل امامزاده ها، اماکن باستانی و قدیمی، مرقد مطهر امام خمینی(ره)، مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و سلسله جبال البرز می تواند مقصد خوبی برای گردشگران باشد.
محمد حسین مقیمی همچنین از غرفه شهرستان ری که به ارائه خدمات فرهنگی و گردشگری به هموطنان و مسافران می پردازد، قدردانی کرد و افزود: مجموعه شهرستان ری هر سال این غرفه های خوب و جذاب را برپا می کند و در راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران نقش مهمی را ایفا می کند.
استاندار در این بازدید از فعالیت های پلیس راه، امداد و نجات، اورژانس، راهداری، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر بخش های ستاد سفرهای نوروزی مستقر در عوارضی تهران ـ قم بازدید کرد.
وی همچنین از مسافران عازم به سفر در سواری های شخصی و اتوبوس ها با شاخه گل استقبال کرد و در گفت و گو با آنها میزان رضایتمندی آنان از خدمات نوروزی و انتظاراتی را که دارند را مورد بررسی قرار داد.
استاندار تهران همچنین با امضای بنر کمپین ملی 'نه به تصادفات جاده ای' به این کمپین پیوست.
مجید مهدوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، حسین کتابدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران و هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، محمد حسین مقیمی را در این بازدید همراهی کردند.
6003

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com