کد خبر ۵۷۱۲۰ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۷

استاندار قم: آسیب‌های بی‌شماری در گرو ضعف باورهای دینی است

استاندار قم گفت: آسیب های بی شماری در گرو ضعف اعتقادات و باورهای دینی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا ، سید مهدی صادقی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در تالار امام جواد(ع) استانداری قم عنوان کرد: هویت دینی و ملی نقش مهمی در تحکیم باور ها و اعتقادات جوانان دارد.

استاندار قم افزود: آسیب های بی شماری در گرو ضعف اعتقادات و باورهای دینی است از این رو باید در جهت ارتقای هویت دینی و ملی تلاش کرد تا بتوان مشکلات را حل کرد.

وی خاطرنشان کرد: خلاء های دینی و اعتقادی زمینه ساز آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود و باید برای رفع این خلاء ها برنامه ریزی کرد.

صادقی پیرامون طرح ملی ساماندهی و ارتقاء هویت دینی و ملی جوانان استان قم بیان کرد: این طرح باید در جهت تحقق، طبق نیازهای موجود پختگی لازم را به دست بیاورد تا کارآمد شود.

وی تصریح کرد: طرح ملی ساماندهی و ارتقاء هویت دینی و ملی جوانان استان قم باید در کارگروه تخصصی بررسی شود تا با نگاهی عمیق و کارشناسی بتوان آن را عملیاتی کرد.

استاندار قم یادآور شد: اگر زوایای این طرح به خوبی بررسی و مطالعه و قابل هضم شود از حالت کلیشه ای و غیر کارآمد خارج می شود و می توان طبق واقعیات جامعه آن را پیش برد.

وی گفت: البته نباید به دنبال جامعیت این طرح در همه ی زمینه ها باشیم بلکه اگر طرح دارای محورهای کمتر ولی واقع بینانه تر و طبق نیازها باشد، موفقیت آن بیشتر است.

صادقی عنوان کرد: یکی از خلاء های جامعه تاثیرپذیری فرهنگی از الگوهای غیربومی می باشد در این باره مسئولان با راهبردهای جامع و جلب اعتماد جوانان و صداقت برای حل مشکلات گام بردارند.


انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com