کد خبر ۵۷۱۳۳ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۲
کارشناس هواشناسی:

آسمان قم در زمان تحویل سال اندکی ابری خواهد بود

قم – ایرنا- کارشناس هواشناسی قم با اشاره به وضعیت آب و هوای قم در ساعت تحویل سال گفت: وضعیت آب وهوای قم در ساعت تحویل سال کمی ابری با ورزش آرام باد و دما شهر قم در این ساعت تقریبا 26 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

محمدجواد ترابیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ادامه داد: وضعیت جوی قم هم اکنون در آخرین روز سال صاف بوده و پیش بینی می شود در بعد از ظهر آسمان این شهر کمی ابری شود که این پدیده موقتی خواهد بود.
وی مهمترین پدیده طی روزهای آینده را پیش بینی ورزش نسبتا شدید باد وگرد و غباردرروز چهارشنبه اول فروردین و وزش شدید باد در روز یکشنبه پنجم فروردین اعلام کرد و گفت: در روز چهارشنبه اول فروردین هوا صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر، وزش نسبتا شددید باد و پدیده گرد و غبار پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی قم ادامه داد: در روز پنجشنبه دوم فروردین ماه از شدت ابر کاسته شده و آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود ضمن اینکه از روز جمعه تا روز شنبه آسمان صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود.
طرح نوروزی 97 همزمان با سراسر کشور از 24اسفندماه امسال در قم آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
لحظه تحویل سال 1397 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران ساعت 19 و 45 دقیقه و 28 ثانیه روز سه شنبه 29 اسفند هجری شمسی است.
7404/ 6133/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com