کد خبر ۵۷۱۵۳ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷
لاریجانی در بازدید از قرارگاه عملیاتی امام علی(ع) نیروی انتظامی:

عملکرد نیروی انتظامی در سال ۹۶ سنجیده و مثبت بود/لزوم تامین امنیت زائران و مسافران استان قم در ایام نوروز

رئیس مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن وظیفه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور گفت: ناجا شرایط و فضای امنی را برای زائران و مسافران در ایام نوروز فراهم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس، ظهر امروز (سه شنبه 29 اسفند) در بازدید از قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) نیروی انتظامی استان قم گفت: کارکنان ناجا در بخش‌های مختلف برای خدمت‌رسانی در ایام نوروز برنامه‌ریزی داشته‌اند، چرا که کار نیروی انتظامی در ایام نوروز بیشتر می‌شود، هر چند که پلیس همواره مسئولیت سنگینی دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: در کل نیروی انتظامی وظایف متعدد و سنگینی دارد و در استان قم که تعداد زائران در ایام نوروز بیشتر می‌شود باید تمهیداتی اتخاذ شود تا زائران در فضای امن به زیارت بپردازند.

وی تصریح کرد: اقدامات و تمهیدات نیروی انتظامی برای ایام نوروز از چند روز قبل آغاز شده است و در این راستا افرادی که سابقه جرم دارند براساس برنامه ریزی مشخص دستگیر شده اند تا در ایام نوروز برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند که این موضوع کار خوبی محسوب می شود و امیدوارم نیروی انتظامی با نظارت‌ها و کنترل‌های خود در جاده‌ها و همچنین داخل شهر، فضای خوبی را برای آرامش مردم فراهم کند.

مردم از رفتار پلیس رضایت دارند

لاریجانی بیان کرد: مردم از رفتار پلیس در استان قم رضایت دارند چرا که رفتار سنجیده ای داشته است.

وی گفت: در سال 96 برخی مسائل برای کشور به وجود آمد که عملکرد نیروی انتظامی سنجیده بود و این موضوع بیانگر این است که در این نیرو کادر حرفه ای فعالیت دارند که با صبر، صلابت و دقت عمل می کنند و بنده از فرماندهان و کادر نیروی انتظامی قدردانی می کنم.

رئیس قوه مقننه کشورمان افزود: در این قرارگاه ناجا در استان قم حضور یافتم تا به شما خسته نباشید بگویم و امیدوارم در سال آینده حوادث ناگوار در راه ها وجود نداشته باشد و نیروی انتظامی با تمهیداتی که اندیشیده است، کنترل های لازم را داشته باشد.

حمایت از ناجا برای ارتقاء و تجهیز امکانات

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: از ناجا درخصوص ارتقا و تجهیز امکاناتی مانند دوربین های کنترل جاده ای و شهری حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com