کد خبر ۵۷۱۵۸ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳

برگزاری نماز جماعت و اجرای برنامه های نوروزی در 10 بوستان قم

گروه فرهنگی ــ مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از اقامه نماز جماعت و نیز اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در 10بوستان قم در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا از قم؛ مجید رفیعی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در حال حاضر برنامه اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و نیز مغرب و عشا در ده بوستان شهر شامل بوستان های فدک، شهید بنیادی، حضرت مهدی(عج )، شهید هاشمی، امام رضا(ع )، ریحانه، بوستان علوی و غدیر، لاله و جوان با حضور ائمه جماعت اقامه می شود. 

وی اضافه کرد: از یک ساعت قبل از نماز، برنامه مشاوره های اعتقادی و دینی، پاسخ به سوالات شرعی و احکام، همچنین برنامه‌های جذاب ویژه کودکان، نقاشی، بازی و برنامه های ورزشی در این بوستان ها و کمپ های مسافران و زائران برگزار می گردد.

 وی با بیان این که برنامه‌ریزی و تدارک لازم برای اجرای طرح نوروزی از مدت ها قبل شروع شده است، گفت: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی، بنرهای اطلاع رسانی در زمینه ترویج اقامه نماز و نیز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نصب می شود تا به این وسیله در عرصه فرهنگ سازی نیز گام های خوبی برداشته شود.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com