کد خبر ۵۷۲۰۴ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸
استاندار قم مطرح کرد

ارزیابی فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین قم در ایام نوروز

استاندار قم گفت: همه ساله در ایام نوروز فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی  در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به فعالیت این ستاد اظهار کرد: ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم از حدود دو ماه پیش فعالیت خودش را آغاز کرد و حدود 150 تن از مدیران استان در کمیته‌های مختلف این ستاد حضور دارند.

استاندار قم ادامه داد: همه ساله در ایام نوروز فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و براساس این ارزیابی سالیانه شاهد ارتقاء خدمات دستگاه‌های استان در ایام نوروز هستیم.

حسین امیری قمی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به تدابیر امنیتی در استان قم اظهار کرد: به دنبال این هستیم که آمار سرقت خرد را در شهر قم به خصوص از خودروهای مسافرین در ایام نوروز کاهش بدهیم، دلیل اصلی این مساله عدم توجه مسافرین به تدابیر امنیتی است.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری قم افزود: عوامل گشت انتظامی در اماکن اسکان مسافرین در شهر قم در ایام نوروز مستقر می‌شوند، همچنین به صورت ویژه در مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) نظارت کامل امنیتی وجود دارد.

ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم در بخش پایانی جلسه با اشاره به فعالیت شهرداری قم در ایام نوروز اظهار کرد: شهرداری در تمام ورودی‌های شهر ستاد اطلاع رسانی به زائرین ایجاد کرده است و 90 نفر در 18 ستاد اطلاع رسانی شهرداری به مسافرین در شهر قم کمک می‌کنند، همچنین شماره تلفن 137 بهترین تلفن برای کمک به مسافرین است.

وی خاطرنشان کرد: نقاط ضعف شهرداری قم در سال گذشته را در سال جاری برطرف کردیم تا هیچ مشکلی را در زمینه خدمت رسانی به مسافرین در شهر قم در ایام نوروز نداشته باشیم.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com