کد خبر ۵۷۲۱۵ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم:

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه قم

حجت‌الاسلام حسینی مقدم گفت:طرح آرامش بهاری در۴۰ بقعه امامزادگان واجب التعظیم قم در حال اجرا است.

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام حسینی مقدم،مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت: 150 نفر از روحانیون و هزار نفر از خادمان افتخاری و کارکنان اوقاف در ایام تعطیلات نوروزی از 28 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 97 طرح آرامش بهاری را اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه نوروز در بقاع امامزادگان افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه طرح آرامش بهاری را در بقاع امامزادگان سراسر کشور برای هفتمین سال برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: بنا است در 40 بقعه امامزاده طرح آرامش بهاری را برگزار کنیم و مراجعه‌کنندگان به بقاع امامزادگان از برنامه‌های این طرح استفاده می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه  قم با اشاره به برگزاری مراسم‌هایی در مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه(س) با تعامل و همکاری تولیت آستان مقدس حضرت معصومه و عنایت تولیت مسجد جمکران گفت: فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در این دو مکان مقدس در قالب خیمه‌های معرفت برگزار می‌شود تا زائران از آنها استفاده کنند.

وی یادآور شد: خیمه‌های معرفت جوار مسجد اهل بیت ورودی شهر قم و مسجد کوه خضر نیز برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی مقدم عنوان کرد: 150 نفر از روحانیون و هزار نفر از خادمان افتخاری و کارکنان اوقاف در ایام تعطیلات نوروزی از 28 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 97 طرح آرامش بهاری را اجرا می‌کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com