کد خبر ۵۷۲۴۳ انتشار : ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷
سخنگوی اورژانس 115 قم خبر داد:

3فوتی و 135 مجروح تاکنون در تصادفات محور های استان قم/3ماموریت برای بالگرد اورژانس قم

سخنگوی اورژانس 115 قم از پرواز بالگرد استان قم برای انجام سه ماموریت و انتقال 8مصدوم به بیمارستان خبر داد و گفت: از آغاز طرح نوروزی تا کنون 95 تصادف رخ داده که 135 مجروح و 3 فوتی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فراهانی پیش از ظهر امروز در گفتگو با قم فردا با اشاره به حوادث ترافیکی در این ایام، اظهار داشت: طرح نوروزی اورژانس 115 استان قم همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح 24 اسفند سال 96 با بکارگیری ظرفیت 300 نفر نیروی ستاد، عملیاتی و مدیریتی شروع شده است.

وی ادامه داد: 53 دستگاه آمبولانس که 43 مورد آن در محور ها و جاده ها فعال و در حال ارائه خدمات هستند و مابقی هم بصورت پشتیبان قرار دارند و همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه موتور آمبولانس و یک فروند هم بالگرد اورژانس  برای این ایام فعال هستند.

سخنگوی اورژانس 115 قم با اشاره به تعداد مجروحین و فوتی ها ، بیان داشت: از 24 اسفند سال قبل تا به امروز در کنار ارائه خدمات عادی اورژانس 115 به مردم در حوادث شاخص ترافیکی به تعداد 95 مورد تصادفی جاده ای همکاران اعزام شده اند که این تعداد 135 مجروح داشته است.

وی عنوان داشت: از این 135 نفر مجروح 87 نفر به بیمارستان ها منتقل شده اند و 48 نفر هم بصورت سرپایی در محل درمان شده اند.

فراهانی ابراز داشت: تا به امروز سه مورد فوتی هم در تصادفات رخ داده است که آخرین مورد هم دیروز در اتوبان تهران به قم رخ داد که یک کودک در محل فوت کرد و هفت نفر هم مجروح داشت.

وی با اشاره به ماموریت بالگرد اورژانس قم، خاطرنشان کرد: تا به امروز بالگرد اورژانس هم 3 مورد پرواز داشته است  که 8 مجروح به بیماستان شهید بهشتی توسط بالگرد منتقل شده است.

سخنگوی اورژانس قم با اشاره به حجم بالای تردد در اتوبان قم تهران، گفت: با حجم بالای تردد در این محور به نظر می رسد بیشترین تصادفات در این محور رخ داده باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com