کد خبر ۵۷۲۶۱ انتشار : ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۳
فرماندار قم:

تسهیل امداد رسانی در عوارضی قم-تهران با اتوبوس اورژانس

فرماندار قم گفت: استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس در عوارضی قم - تهران روند امداد رسانی را تسهیل می‌کند.

 تسهیل امداد رسانی در عوارضی قم-تهران با اتوبوس اورژانسبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیار، فرماندار قم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم گفت: استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس در محل عوارضی قم - تهران با توجه به حجم بالای تردد خودروها ضروری و روند امداد رسانی را تسهیل است.

وی افزود: مسائل ترافیکی استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس در عوارضی باید در جلسه کارشناسی بررسی شود.

سیار در ادامه این جلسه به فعالیت ستادهای شهرداری، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در ایام نوروز امسال اشاره کرد و گفت: مشکل خاصی در بحث خدمات رسانی به مسافرین و شهروندان نداریم.

فرماندار قم  وجود برخی نارضایتی ها از کیفیت نان قم را یادآور شد و افزود: بایستی برای ارتقاء کیفیت آرد برنامه ریزی و توجه لازم صورت پذیرد.

وی بیان کرد:اسکان زائران با وجود سپری شدن دو روز نخست عید، دستگاه ها بایستی آمادگی لازم را برای میزبانی از زائران و مسافران داشته باشند.

 سخنگوی اورژانس قم هم در این جلسه با بیان اینکه اتوبوس آمبولانس قم دارای ظرفیت 14 تخت است، گفت: در حوادث ترافیکی با تعداد مصدومین بالا این اتوبوس کارایی بسیار خوبی دارد.

فراهانی با اشاره به تصادف روز گذشته در آزادراه قم - تهران افزود: 6 آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که در صورت استقرار اتوبوس آمبولانس در این مسئله با مشکلات کمتری مواجه می شدیم.

وی ادامه داد: استقرار اتوبوس آمبولانس در ورودی قم در خدمات سرپایی به زائرین نیز کارایی قابل توجهی داریم.

 سخنگوی اورژانس قم با اشاره به حوادث رانندگی در روزهای اخیر افزود: تا امروز صبح 135 مجروح، 87 مورد اعزام به بیماستان و 48 مورد درمان در محل حادثه و 3 مورد فوتی داشته ایم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com