کد خبر ۵۷۳۰۳ انتشار : ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۶

سردار اشتری: مردم توصیه های پلیس را در سفرهای نوروزی جدی بگیرند

قم - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر ضرورت رعایت توصیه های پلیس و قوانین راهنمایی و رانندگی در سفرهای نوروزی گفت: خوشبختانه در سه روز نخست نوروز امسال، آمار جانباختگان تصادف های جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته چند درصد کاهش داشته است.

سردار حسین اشتری روز شنبه در حاشیه سفر یک روزه خود به قم در جمع خبرنگاران، از آماده باش پلیس در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: از 24 اسفندماه پارسال تا 15 فروردین ماه امسال، پلیس با تشکیل قرارگاه هایی در سطح کشور برای تامین جاده ها، معابر و ایجاد نظم و امنیت حضور گسترده دارد.
وی خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی شد و افزود: با همکاری مرم در سه روز اول تعطیلات نوروز شاهد کاهش چند درصدی جانباختگان تصادف ها بودیم که امیدواریم کمترین تلفات جاده ای را دراین ایام داشته باشیم.
فرمانده ناجا در ادامه به وضعیت فضای مجازی در کشور اشاره کرد و افزود: مدیریت در فضای مجازی ضعیف است و این زمینه بروز جرم را فراهم کرده است.
اشتری، مدیریت بیشتر در فضای مجازی را ضروری دانست و تصریح کرد: موضوع فضای مجازی در شورای عالی فضای مجازی در حال بررسی است و برای سال آینده برنامه ریزی شده تا این مدیریت بر فضای مجازی اعمال شود.
وی ادامه داد: با هماهنگی قضایی برخوردهایی با برخی مجرمان در فضای مجازی صورت گرفته ولی این فضا نیازمند مدیریت بهتری است.
فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.
7404/ 1175

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com