کد خبر ۵۷۳۰۴ انتشار : ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹
آیت‌الله سعیدی:

فتنه دراویش برای ملت ایران سخت بود / ضرورت برخورد با فتنه‌گران

قم - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: فتنه دراویش برای همه ملت ایران سخت بود البته ما در این فتنه صبر نیروی انتظامی را مشاهده کردیم اما مردم اهانت به نیروی انتظامی را نمی‌پذیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده با اشاره به مسئولیت سنگین نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش مهمی در ایجاد و حفظ امنیت جامعه دارد.

وی با بیان اینکه خدمات نیروی انتظامی در رخدادهای گوناگون قابل توجه است افزود: در حال حاضر که دشمنان همواره می‌کوشند تا امنیت کشور را سلب کنند، وظیفه و مسؤولیت سنگینی بر عهده نیروی انتظامی است.

امام جمعه قم با اشاره به فتنه دراویش خاطرنشان کرد: فتنه دراویش برای همه ملت ایران سخت بود البته ما در این فتنه صبر نیروی انتظامی را مشاهده کردیم اما مردم اهانت به نیروی انتظامی را نمی‌پذیرند.

وی با تأکید بر ضرورت ریشه‌کن کردن فتنه‌گران ادامه داد: باید از سوی دستگاه‌ها و مسئولان قضایی برخورد قاطعی با فتنه‌گران انجام شود تا دیگر شاهد چنین فتنه‌هایی نباشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به تلاش‌ها و زحمات‌ نیروی انتظامی در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز در حالی که همه مردم در حال تفریح و مسافرت هستند، نیروهای انتظامی می‌کوشند تا امنیت و آسایش مردم را فراهم کنند و به همین دلیل نیز مشمول عنایت خداوند قرار می‌گیرند.

سعیدی در پایان با بیان اینکه با تدبیر مقام معظم رهبری نیروهای انتظامی خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه می‌دهند عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، نگاه مردم نسبت به پلیس کاملا تغییر کرده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com