کد خبر ۵۷۳۳۷ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳
آیات عظام صافی و سبحانی دردیدار استاندارقم:

مسئولان برای خدمت به مردم تلاش کنند

قم- ایرنا- حضرات آیات عظام لطف الله صافی گلپایگانی و جعفر سبحانی از مراجع تقلید در دیدار استاندار قم تاکید کردند که مسئولان کشور و استان باید برای خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روز یکشنبه ایرنا از استانداری قم ، آیت الله صافی گلپایگانی دردیدار سید مهدی صادقی اظهار داشت: مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم داشته باشند که مطمئنا خداوند اجر کار خیر را خواهد داد.
آیت الله سبحانی نیز در دیدار استاندار قم لزوم خدمت هرچه بیشتر به مردم را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده ای در کشور و کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از هموطنان در این حوادث گفت: این مساله باید توسط مسئولان مدیریت شود.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در زمینه حجاب و عفاف گفت: برنامه های صدا و سیما در این زمینه تاثیرگذار است و این رسانه باید بیش از پیش دراین مسیر حرکت کند.
آیت الله سبحانی همچنین آسیب های فضای مجازی را مورد توجه قرار داد و گفت: بایستی با برنامه ریزی منسجم و دقیق فضای مجازی را کنترل کرد.
استاندار قم نیز در این دیدارها با اشاره به بخشی از فعالیت های مدیران در سال 96 گفت: بهره برداری از 350 طرح عمرانی نتیجه تلاش مسئولان استان بوده است.
سید مهدی صادقی به تشکیل کمیته های مختلف جهت میزبانی شایسته از زائران نوروزی نیز اشاره کرد و افزود: کاهش بیش از 50 درصدی تلفات جاده ای در محورهای استان قم را نسبت به سال گذشته داشته ایم.
وی همچنین هدف از این دیدارها را استفاده از نظرات و ارشادات مراجع عظام را عنوان کرد و گفت: امیدواریم با بهره گیری از نصایح این بزرگواران و دعای خیر ایشان در زمینه خدمت به شهر مقدس قم گام های موثری برداریم.
6133/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com