کد خبر ۵۷۵۲۸ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶

477 هزار و 830 مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، عیسی رضایی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: از این تعداد، 106هزار و 268 مسافر نوروزی در واحدهای اقامتی از جمله هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه مسافر اقامت یافتند.
وی با بیان این که که 100 هزار و 681 تن در مدارس اداره کل آموزش و پرورش قم اسکان یافتند گفت: همچنین مسافران نوروزی در این استان از خدمات سایر مراکز اقامتی از جمله مهمان سراهای نهادها، زائرسرای اداره کل اوقاف و امور خیریه، خوابگاه های دانشجویی، مجتمع فرهنگی یاوران مهدی، منتظران موعود و نیمه شعبان، کمپ ها و چادرها نیز بهره مند می شوند.
287 واحد اقامتی شامل 35 واحد هتل، 28 واحد هتل آپارتمان، 58 واحد مهمانپذیر، 166 واحد خانه مسافر و 100 مجتمع بین راهی و پذیرایی در استان قم پذیرای گردشگران است.
رضایی همچنین با اشاره به این که 532 مورد نظارت از مراکز اقامتی قم صورت گرفته است گفت: روزانه نظارت از مراکز اقامتی زیر نظر این اداره کل با مشارکت سایر دستگاه های نظارتی انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی می توانند انتقاد و پیشنهادهای خود نسبت به تاسیسات گردشگری را با نصب سامانه نظارتی www.app.ichto.ir در گوشی های اندروید و IOS اعلام کنند تا کارشناسان به شکایت ها رسیدگی کنند.
1175 /
انتهای پیام
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com