کد خبر ۵۷۶۵۳ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰

قم| نصب 41 هزار تخته چادر در بوستان‌های شهر قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: از 27 اسفندماه سال 96 تا روز 11 فروردین‌ماه سال جاری درمجموع بیش از 41 هزار تخته چادر بوستان‌ها و پارک‌های استان اسکان‌یافته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید محسن میرهادی امروز در جلسه ستاد تسهیلات استان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری قم در ایام عید نوروز تلاش و همت خود را صرف خدمات‌رسانی بهتر به مسافران کرده است.

وی با ارائه آماری از مسافران اسکان پیداکرده در بوستان‌ها و پارک‌های استان قم در روز 11 فرودین ماه سال جاری افزود: روز 11 فروردین درمجموع بیش از 11 هزار تخته چادر در بوستان‌های استان نصب‌شده و مسافران نوروزی در قالب آن‌ها در سطح شهر اسکان پیداکرده‌اند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آمار اسکان‌های صورت گرفته در بوستان‌ها و کمپ‌های استان در ایام عید نوروز سال 97، گفت: از 27 اسفندماه سال 96 تا روز 11 فروردین‌ماه سال جاری درمجموع بیش از 41 هزار تخته چادر بوستان‌ها و پارک‌های استان اسکان‌یافته‌اند.

میرهادی با تأکید بر اهمیت خدمات‌رسانی به‌موقع و پاسخگویی به نیازهای مسافران، تأکید کرد: سامانه 137 شهرداری برای پاسخگویی به سؤالات مسافران و ارائه اطلاعات درزمینهٔ مکان‌های اسکان و قم گردی از ابتدای آغاز تعطیلات سال 97 در اختیار مسافران و شهروندان قرار داده‌شده است.

وی با بیان تمهیدات صورت گرفته برای پارکینگ مسافران نوروزی در سطح شهر قم خاطرنشان کرد: در ایام نوروز تا به امروز 3 هزار و 970 خودرو در پارکینگ صحن شرقی حرم مطهر و  8 هزار و 906 خودرو در پارکینگ بهار متوقف‌شده‌اند همچنین روز 11 فروردین‌ماه نیز بیش از 1400خودرو در پارکینگ‌های سطح شهر قم استقرار پیداکرده‌اند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم تأکید کرد: شهرداری قم آمادگی ارائه خدمات و تسهیلات در تمامی 315 بوستان و پارک شهری قم را داراست، بازدیدهای ایمنی از بوستان‌های شهر به‌صورت مداوم و مستمر صورت می‌گیرد، بوستان غدیر، بوستان علوی و بوستان جوان ازجمله مهم‌ترین بوستان‌های شهری قم در اسکان مسافر در ایام عید هستند.

میرهادی با تأکید بر آمادگی شهرداری قم در روز طبیعت عنوان کرد: خودروهای آتش‌نشانی شهرداری قم در این روز در بوستان‌های شهر مستقر خواهند شد همچنین در این روزگشت‌های پیاده و موتوری توسط این سازمان در بوستان‌های شهر صورت می‌گیرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: با تمهیدات صورت گرفته نماز جماعت مانند ایام نوروز در روز طبیعت نیز در بوستان‌های شهر اقامه می‌شود همچنین سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی شهر برای انتقال و آمدوشد شهروندان به بوستان‌ها و پارک‌های شهر در آمادگی کامل قرار دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com