کد خبر ۵۷۷۰۵ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۶
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم تاکید کرد :

لزوم ایجاد امکانات پایدار برای افزایش ماندگاری زائر در قم/خدمات نوروزی شهرداری قابل تقدیر است

حسن مالکی‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اگر امکانات پایدار فراهم کنیم قطعا ماندگاری زائر در شهر قم افزایش خواهد یافت و در این زمینه امسال شهرداری به خوبی عمل کرد و مردم امسال رضایت‌مندی بیشتری از این خدمات داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسن مالکی‌نژاد ظهر امروز در بازدید از خدمات شهرداری در بوستان‌های شهر، با اشاره به بازدید‌ها‌ی صورت‌گرفته از روند خدمات رسانی شهرداری در استراحت‌گاه‌های نوروزی اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری تمهیدات لازم را در خصوص تامین نیازمندی‌های زائرین و مسافرین اندیشیده و شرایط خوبی در بوستان‌ها برقرار شده است.

وی گفت: برخی از مسافرینی مشاهده می‌کردیم بیش از دو شب در استراحت‌گاه‌ها استقرار داشته‌اند و با امکانات خوبی که ایجاد شده میانگین حضور مسافرین در شهر افزایش یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اگر امکانات پایدار فراهم کنیم قطعا ماندگاری زائر در شهر قم افزایش خواهد یافت و در این زمینه امسال شهرداری به خوبی عمل کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در مسیر رشد و تحول قرار گرفته است گفت: با برنامه درازمدتی که در حوزه فضای سبز و پارک‌ها تدوین شده است به نظر می‌رسد امسال به خوبی مردم ظرفیت بوستان‌ها را مشاهده کردند و شاهد بوستان‌هایی پاکیزه و مرتب در شهر بودند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: سازمان‌های مسوول در بخش‌های مختلف در شهرداری توانستند اقداماتی شایسته را در نوروز انجام دهند که مردم امسال رضایت‌مندی بیشتری از این خدمات داشتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com