کد خبر ۵۷۹۷۰ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم:

۱۷۴ کیلوگرم تریاک در عملیاتی مشترک بین ۳ استان در قم کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت : در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان مشخص شد، یک قاچاقچی قصد دارد مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر را از رابطین خود تحویل و به استان قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام عباس بلفکه اظهار داشت: در ادامه ضمن هماهنگی قضائی متهم و همسرش را که توسط یک دستگاه خودرو 206 به مقصد سمنان حرکت کرده بودند، تعقیب و با اکیپی تلفیقی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: سپس راننده پژو 206 به‌محض اطلاع از حضور مأموران در صحنه از محل متواری که در ادامه با تیراندازی پلیس خودرو متوقف شد.

سرهنگ بلفکه افزود: با دستگیری این زوج قاچاقچی حدود 174 کیلوگرم تریاک در قالب 17 بسته تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: سرانجام با هماهنگی قضائی، محل سکونت افراد مذکور در قم بازرسی و مقداری مواد مخدر، آلات و ادوات استعمال مواد افیونی و همچنین یک دستگاه ترازوی دیجیتالی کشف و نهایتاً متهمان به همراه محموله کشف‌شده تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر گرمسار شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com