کد خبر ۵۷۹۷۲ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۱
از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین؛

۷۷۰ عملیات آتش‌نشانی در قم انجام شده است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام ۷۷۰ عملیات از آغاز طرح آماده باش سازمان آتش نشانی قم از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین در قالب طرح نوروزی در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شهرداری قم، عباس جعفری با بیان اینکه در طول ایام نوروز نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به صورت ویژه نظارت بر روند تأمین ایمنی شهر را بر عهده داشتند، اظهار کرد: نظارت بر ایمنی بوستان‌ها، بازدید از اسکان اضطراری زائرین، استقرار در ورودی‌های شهر و... از جمله اقداماتی بود که از سوی نیروهای آتش‌نشانی در نوروز انجام شد.

وی با تأکید بر انجام ۷۷۰ عملیات از آغاز طرح آماده باش سازمان آتش نشانی قم از ۲۰ اسفند ۹۶ خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها شامل ۲۶۲ مورد اطفاء حریق، ۲۸۶ مورد نجات، ۲۲۲ مورد ایمن سازی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ۱۸ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت استقرار در سطح شهر در ایام نوروز را مورد توجه قرار داد و افزود: عملیات‌هایی که در طول این ایام از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین انجام شد، ۶ نفر فوتی و ۵۰ مصدوم به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه ۱۸۳ نفر نجات یافته توسط عوامل آتش نشانی از حریق و حوادث در این ایام بودند، اظهار کرد: استقرار شبانه روزی در کمپینگ‌های مسافر در بوستان‌های فدک، مهدی، امام رضا، علوی و پارکینگ‌های جمکران از دیگر اقداماتی بود که از سوی نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم صورت گرفت.

جعفری استقرار در لحظه تحویل سال در ۱۶ نقطه از شهر را یادآور شد و افزود: در روز طبیعت نیز اقداماتی ویژه صورت گرفت و در تمام بوستان‌های اصلی شهر استقرار داشتیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com