کد خبر ۵۸۰۲۹ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم:

چهره‌های شاخص هنر انقلاب اسلامی قم تجلیل می‌شوند

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم از معرفی و تجلیل از چهره های شاخص هنر انقلاب اسلامی در همایش روز هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان قم در عرصه هنر اظهار کرد: با وجود اینکه هنرمندان قم در عرصه‌های مختلف کشوری افتخار آفرین بوده و هستند اما متاسفانه آنگونه که باید از این ظرفیت‌های هنری در داخل استان استفاده نمی‌شود.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم در خصوص لزوم هماهنگی نهادهای فرهنگی و هنری استان افزود: یکی از معضل‌هایی که همواره در عرصه فرهنگ و هنر قم وجود داشته، عدم هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی و هنری و هنرمندان استان است و این عدم هماهنگی موجب انجام فعالیت‌های موازی شده است که نتیجه آن کاهش کمی و کیفی آثار می‌تواند باشد.

وی ادامه داد: از دیگر معضلات اساسی عرصه فرهنگ و هنر در استان قم عدم مطالبه گری رسانه‌های قم از مدیران فرهنگی است. به طوری که رسانه‌های استان یا آینه‌ای برای فعالیت‌های ملی هستند و یا با تیتر‌های سیاسی در صدد جلب نظر مشتری‌های خود شده‌اند اما هیچ کس در خصوص مشکلات فرهنگ قم مطالبه گری لازم را ندارد.

بابایی با اشاره به روز هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد: از آنجایی که 20فروردین ماه هر سال به مناسبت شهادت سیدشهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، با عنوان روز هنر انقلاب اسلامی انتخاب شده است، سازمان بسیج هنرمندان قم نیز همایش سالانه خود را در این روز برگزار می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: همایش روز هنر انقلاب اسلامی امسال نیز با حضور هنرمندان پیشکسوت و جوان و مسؤولان فرهنگی و هنری استان قم برگزار می‌شود و یکی از مهم ترین برنامه‌های این مراسم معرفی و تقدیر از تلاش‌های هنری هنرمندان شاخص در عرصه انقلاب اسلامی استان قم است.

وی ادامه داد: نرگس آبیار، سیدمحمدجواد شرافت، محمدجواد طاهری، سیدمهدی حسینی و امیرحاج ابراهیمی از جمله هنرمندان قم هستند که در این روز به عنوان چهره‌های شاخص هنر انقلاب اسلامی قم معرفی و تجلیل می‌شوند تا از تلاش‌های انقلابی آن‌ها طی سال‌های متمادی قدردانی کوچکی صورت گیرد.

بابایی عنوان کرد: همایش روز هنرانقلاب  اسلامی دوشنبه 20 فروردین ماه ساعت 17 در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه و مسؤولان فرهنگی و هنری قم برگزار می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com