کد خبر ۵۸۰۴۴ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷
دبیر هیئت ورزش‌های معلولین قم به مهر خبر داد؛

دعوت از ملی پوش والیبال نشسته قم برای حضور در لیگ جهانی

قم - دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از دعوت از حسین گلستانی، ملی پوش والیبال نشسته قم برای حضور در لیگ جهانی خبر داد.

محمود شریف در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته در حالی قرار است برای اولین بار به میزبانی کشورمان برگزار شود که استان قم در ترکیب تیم ملی در این رویداد معتبر بین المللی یک نماینده دارد.

وی افزود: مطابق انتظار، حسین گلستانی والیبالیست با اخلاق و توانمند استان قم که سال گذشته در ترکیب تیم هیئت جانبازان قم در لیگ برتر والیبال نشسته حضور داشت و با این تیم به مقام چهارم لیگ برتر رسید به اردوی تیم ملی برای حضور در لیگ جهانی دعوت شده است.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: مرحله چهارم تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به منظور حضور قدرتمند در اولین دوره لیگ جهانی و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از روز ۲۲ فروردین ماه در تهران برگزار خواهد شد.

شریف بیان داشت: حسین گلستانی یکی از ۱۴ ملی پوش دعوت شده به این اردو است و اردوی تیم ملی، متصل به اعزام است به طوری که پس از پایان اردو در تهران، ملی پوشان راهی تبریز، محل برگزاری اولین دوره لیگ جهانی می‌شوند.

وی عنوان کرد: تیم ملی والیبال نشسته پس از حضور در لیگ جهانی شاکله خود را برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در اندونزی حفظ می‌کند و در شهریور ماه در بازی‌های پارآسیایی شرکت خواهد کرد تا از قهرمانی خود دفاع کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com