کد خبر ۵۸۱۱۵ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۸

قم| تیم فوتبال ‌صبا از ادامه حضور در لیگ‌ یک انصراف می‌دهد

تیم فوتبال ‌صبای ‌قم از ادامه حضور در لیگ ‌یک انصراف می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ‌خبرگزاری ‌تسنیم ‌از قم، نماینده فوتبال استان ‌قم در لیگ آزادگان چند هفته مانده به پایان این رقابت‌ها سقوط خود را به لیگ ‌دو قطعی کرد تا صبای قم جز تیم‌های تاریخ لیگ برتر برود.

صبا که در فصل‌ جاری لیگ دسته ‌اول در بسیاری از زمینه‌ها همچون تغییر مربی و دریافت گل‌های بسیار زیاد رکوردشکنی کرد، انگیزه‌ای برای ادامه حضور در لیگ ‌یک را ندارد و همین موضوع ادامه کار را برای آن‌ها دشوار کرده است.

شنیده‌ها حاکی ‌از آن ‌است که مدیران تیم فوتبال صبای ‌قم تصمیم دارند در چند بازی باقی‌مانده از لیگ ‌یک کناره‌گیری کرده تا هزینه‌های تیم را کاهش داده و عدد باخت خود را به نتیجه سه‌بر صفر برسانند.

این ‌در حالی ‌است که تمرین روز گذشته صبایی‌ها با 7 تن برگزارشده و برخی بازیکنان خطاب به کادر فنی گفته‌اند در ادامه مسابقات حاضر نخواهند شد چراکه وضعیت این ‌تیم هرروز آشفته‌تر می‌شود.

نمایندگان فوتبال قم در دو بازی اخیر خود14 گل را دریافت کرده‌اند که همین موضوع منجر به اعتراض سایر تیم‌هایی که به تفاضل گل نیاز دارند شده و شائبه تبانی بسیار قوت گرفته است.

فوتبالیست‌های قمی در هفته جاری باید به رفسنجان سفرکرده و با نماینده این شهر دیدار کنند که البته سفر تیم در هاله‌ای از ابهام است‌.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com