کد خبر ۵۸۱۴۴ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۶

اعزام ۴ هزار و ۱۱۸ مددجوی زنجانی به اردو‌های زیارتی

بیش از ۴ هزار ۱۱۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب اردو‌های زیارتی و شوق زیارت به مشهد مقدس، قم وجمکران و عتبات عالیات اعزام‌شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان است گفت: به همین منظور در سال ۹۶ سه هزار و ۵۳۳ مددجوی تحت حمایت به مشهد مقدس، قم وجمکران و ۵۸۵ مددجو نیز به عتبات عالیات اعزام شده اند.

صفری بابیان اینکه به منظور رشد و ارتقاء بعد ایمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان برنامه‌های فرهنگی در طول سال برای آن‌ها اجرا می‌شود، گفت: اعزام گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اماکن زیارتی از برنامه‌های مهم فرهنگی این نهاد است.

وی با تأکید بر اینکه اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اماکن زیارتی موجب نشاط معنوی جامعه هدف و آشنایی آن‌ها با سیره و روش زندگی ائمه معصومان (ع) می‌شود، افزود:اردو‌های زیارتی مددجویان تحت حمایت با هدف تحکیم بنیان خانواده وتقویت باور‌های دینی انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان بیان کرد که با همکاری وهمراهی بسیج و سپاه در عرصه توسعه مشارکت‌های مردمی توفیقات ودستاورد‌های خوبی در طرح شوق زیارت، جشن عاطفه‌ها ونیکوکاری وطرح اکرام وایتام حاصل شده است، که در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت بسیار موثر بوده و باتوجه به عزم وهمت دونهاد انقلابی که بعنوان بال‌های عاطفی نظام هستند همکاری‌ها در سال جاری گسترش خواهد یافت.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com