کد خبر ۵۸۱۸۸ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴
رئیس پلیس آگاهی قم:

کلاهبردار دستگير شده را شناسايي کنيد

رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به دستگيري يک کلاهبردار حرفه اي در قم، از مالباختگان خواست پس از روئيت تصوير بدون پوشش نامبرده و در صورت شناسايي، براي طرح شکايت به پليس آگاهي استان قم مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار کرد: فردی با مراجعه به مراکز خرید و رستوران‌ها و اجاره تاکسی‌های سطح شهر پس از خرید و یا رسیدن به مقصد بیان داشته که از طریق موبایل بانک وجوه را پرداخت می‌کند و با دریافت شماره کارت، ضمن به دست آوردن مشخصات کامل صاحب کارت با انجام مانور متقلبانه و ساختن پیامک مجعول مبنی بر انتقال موفقیت آمیز وجه به روئیت فرد رسانده و از این طریق کلاهبرداری می‌کرد.

وی گفت: در ادامه پس از طرح شکایت در پلیس آگاهی استان قم، با انجام اقدامات پلیسی متهم 36 ساله شناسایی و پس از دستگیری در تحقیقات مأموران این پلیس به 10 فقره کلاهبرداری از هموطنان در شهرهای قم، تهران، شهریار و ملارد اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی قم با بیان اینکه نامبرده دارای 3 فقره سابقه کیفری است، به دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم اشاره و از مالباختگان خواست در صورت شناسایی، برای طرح شکایت به پلیس آگاهی استان قم مراجعه کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com