کد خبر ۵۸۴۰۷ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸

قم آماده برگزاری جشن های نیمه شعبان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی روز یکشنبه در جلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک استان با هدف اتخاذ تمهیدات ویژه ترافیکی برای جشن های بزرگ نیمه شعبان افزود: استان قم همانند سال های گذشته در این ایام مبارک و خجسته نیمه شعبان، پذیرای خیل عظیم شیفتگان و ارادتمندان اهل بیت (ع) از اقصی نقاط میهن اسلامی خواهد بود.
وی ادامه داد: در همین راستا تدابیر ویژه ترافیکی در اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: برای سهولت در تشرف هم میهنان به مسجد مقدس جمکران از آزادراه قم - کاشان برای ورود به این مکان مقدس استفاده خواهد شد.
بهشتی گفت: افزایش ظرفیت پارکینگ‌های اطراف مسجد به 2 برابر، تامین روشنایی پارکینگ‌ها، ایجاد مسیر ویژه در بلوار پیامبر اعظم (ص) برای آمد و شد وسایل نقلیه عمومی و امدادی، برقراری 2 رام قطار در ایستگاه جمکران در شب نیمه شعبان، به روز رسانی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و استقرار اکیپ‌های پلیس راه و راهور و نیروهای امدادی در محورهای استان از دیگر تمهیدات برای پذیرایی و سهولت در عبور و مرور هم میهنان است.
نیمه شعبان مصادف با سالروز میلاد با سعادت و سراسر نور منجی عالم بشریت، دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت ولیعصر(عج) می باشد که مسجد مقدس جمکران در شهر قم همه ساله در این ایام پذیرای خیل عظیم ارادتمندان به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است.
1175 /
انتهای پیام
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com