کد خبر ۵۸۴۳۷ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷

فراخوان نام‌نویسی دوره «تربیت مدرس مهارت‌های بیان تفسیر قرآن» در قم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ فراخوان نام‌نویسی در چهاردهمین دوره یکساله تربیت مدرس مهارت‌های بیان تفسیر قرآن در قم اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا؛ چهاردهمین دوره یکساله تربیت مدرس مهارت‌های بیان تفسیر قرآن با نظارت حجت‌الاسلام محسن قرائتی، مفسر قرآن با همکاری دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) و ستاد تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.
بیان تفسیر، روش‌های دسته‌بندی موضوعات قرآنی، روش‌های برداشت از تفاسیر، مهارت انتقال مفاهیم قرآنی به کودکان، لغزشگاه‌های ترجمه و تفسیر، جریان‌شناسی شبهات قرآن، تدبر در قرآن و جذاب‌سازی کلاس‌های قرآنی از جمله موضوعات این جلسه است.

فراخوان نام‌نویسی دوره تربیت مدرس مهارت‌های بیان تفسیر قرآن در قم
علاقه‌مندان با دارا بودن شرایط اتمام پایه 10حوزه، قبولی در مصاحبه و گذراندن یکی از تخصصی‌های حوزوی با اولویت تخصصی تفسیر می‌توانند با همراه داشتن دو قطعه عکس، کپی شناسنامه و کارت ملی و مدرک تحصیلی در این دوره نام‌نویسی کنند.
ثبت‌ نام در این دوره از 13 تا 25 اردیبهشت‌ماه از ساعت 9 صبح تا 13 در ستاد تفسیر قرآن کریم واقع در قم، صفائیه، کوچه 23، پلاک 11 انجام می‌شود. همچنین در صورت تمایل به ثبت نام تلفنی علاقه‌مندان می‌توانند با شماره 02537742499 تماس بگیرند.
همچنین به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان موفق در امر تدریس، اعطای گواهی پایان دوره و پرداخت کمک هزینه تحصیلی از جمله مزایایی این دوره است.
انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com