کد خبر ۵۸۴۳۸ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد؛

کیفیت وقیمت مناسب از اصلی ترین خواسته های مردم است

سیجانی گفت:کیفیت و قیمت مناسب دو خواسته اصلی مردم از تولیدکنندگان داخلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمود سیجانی ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم،با تأکید براهمیت حمایت ازکالای تولید داخل در استان قم،گفت:مبحث حمایت ازکالای داخلی با جدیت در استان قم دنبال می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان استان قم ادامه داد:باتوجه به اینکه روزنهم اسفندماه روزحمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است همایش‌های مشابهی دراین بازده زمانی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

سیجانی با اشاره به برگزاری همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان استان قم تأکیدکرد: این همایش روز30فروردین‌ماه سال جاری در استان قم برگزار می‌شود، بیش از 76 واحد برای تجلیل در این مراسم منتخب‌شده بودند 23 واحد با کسب امتیازات لازم حائز رتبه شده است.

وی با تأکید بر شاخص‌های مهم در انتخاب واحدهای برتر استانی عنوان کرد:کیفیت کالاهای تولیدی، قیمت مناسب، دوام و رعایت حقوق مشتریان از شاخص‌های مهم در انتخاب واحدهای برتر استانی در همایش حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان استانی خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: بررسی‌های استانی از واحدهای تولیدی، عرضه کالا و خدمات در راستای رعایت حقوق مصرف در استان قم انجام‌گرفته و اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ضرورت حمایت از کالای تولید داخل را موردتوجه قرار داد و یادآورشد: حمایت از کالای تولید داخل هدف و اولویت مهم استان از برگزاری این همایش است، کیفیت و قیمت مناسب دو خواسته اصلی مردم از تولیدکنندگان داخلی است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com