کد خبر ۵۸۴۵۶ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۱

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم حمله موشکی به سوریه را محکوم کردند

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ ای جنایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی در حمله موشکی به سوریه را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است :

 آمریکای جهان‌خوار همراه با انگلیس و فرانسه مستکبر با حملات گسترده موشکی به کشور اسلامی سوریه در روز مبعث پیامبر عظیم‌الشان اسلام «صلی الله علیه و آله» اوج دشمنی و خصومت خود را نسبت به امت اسلامی به نمایش گذاشتند و یک بار دیگر ثابت کردند که جنایتکاران جنگی‌اند.

تاسف‌ بارتر هم‌صدایی و هم دستی برخی از کشورهای مدعی اسلام از جمله عربستان سعودی و قطر است که از این جنایت استقبال کرده و موجی از تنفر را در میان امت اسلامی به وجود آوردند.

جهانیان بدانند کمک ایران به دولت و مردم مظلوم سوریه و پرپر شدن بهترین جوان‌های وطن نه از باب توسعه‌طلبی بلکه امتثال فرمان راهبردی امیرالمومنین علی «علیه السلام» است که فرمود: «کونالظالم خصما وللمظلوم عونا»

این جنایت جنگی، یک بار دیگر خطای راهبردی «دنیای فردا، دنیای مذاکرات است نه موشک» را نمایان ساخت و لزوم عمل به دستور قرآن «واعدوا لهم مستطعتم من قوه» را آشکار ساخت.

ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکومیت شدید جنایات آمریکا،‌ انگلیس، فرانسه،‌ اسرائیل و آل‌سعود حمایت قاطعانه خود را از سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت اعلام کرده و هرگونه تخلف از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای «حفظه الله» را خدمت به آمریکا می‌دانیم.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com