کد خبر ۵۸۴۶۴ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶
رئیس پلیس آگاهی قم:

باند سارقان زورگیر در قم منهدم شد

قم - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان قم از انهدام باند سارقان زورگیر در این استان خبر داد و گفت: 23 فقره سرقت نیز در این رابطه کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ احمد کرمی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از افراد در قم موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی جغرافیای جرم با انجام یک سری اقدام های انتظامی پاتوق ها و محل های تردد متهمان شناسایی و در یک اقدام ضربتی برای دستگیری آن ها اقدام شد و 9 تن در این رابطه دستگیر شدند.
وی با بیان این که چهار قبضه سلاح سرد در بازرسی از محل مذکور کشف شده است، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدا منکر بزه ارتکابی بودند اما سرانجام در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف کردند.
کرمی با بیان این که تاکنون 23 تن از شاکیان شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در نهایت متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده برای اجرای مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

** دستگیری عاملان تخریب خودرو در قم
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم نیز از دستگیری عاملان تخریب خودروها در یکی از محله ها در قم خبر داد.
سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت: چندی پیش و با توجه به این که تعدادی از اراذل و اوباش اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محله های قم کرده بودند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی گفت: در ادامه با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع ضمن هماهنگی های قضایی و انجام اقدام های پلیسی هویت اراذل و اوباش حاضر در صحنه جرم شناسایی و پلیس برای دستگیری وارد عمل شد و سرانجام با یک اقدام عملیاتی، تمامی افراد دستگیر شدند.
کاویانی افزود: در ادامه متهمان پس از تشکیل پرونده به انضمام پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و در نهایت روانه زندان شدند.
وی تاکید کرد: پلیس قم برابر قانون با اهتمام جدی و قاطعیت با افراد هنجار شکن برخورد می کند.
1175 /

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com