کد خبر ۵۸۴۷۲ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۷
رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد؛

انهدام باند سارقان زورگیر در قم

قم - رئیس پلیس آگاهی استان قم از انهدام باند سارقان زورگیر و کشف ۲۳ فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از افراد در قم موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

به گفته وی در ادامه پس از بررسی جغرافیای جرم با انجام یک سری اقدامات انتظامی پاتوق‌ها و محل‌های تردد متهمان شناسایی و در یک اقدام ضربتی برای دستگیری آن‌ها اقدام و ۹ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه چهار قبضه سلاح سرد در بازرسی از محل مذکور کشف شده است، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدا منکر بزه ارتکابی بودند اما سرانجام در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف کردند.

وی با بیان این که تاکنون ۲۳ نفر از شاکیان شناسایی شده‌اند، خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

سرهنگ کرمی اضافه کرد: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای اجرای مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

دستگیری عاملان تخریب خودرو در قم

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از دستگیری عاملان تخریب خودروها در یکی از محلات در قم خبر داد.

سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت: چندی پیش تعدادی از اراذل و اوباش که اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات قم کرده بودند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع ضمن هماهنگی‌های قضائی و انجام اقدامات پلیسی هویت اراذل و اوباش حاضر در صحنه جرم شناسایی و پلیس برای دستگیری وارد عمل شده و سرانجام با یک اقدام عملیاتی، تمامی افراد دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم افزود: در ادامه متهمان پس از تشکیل پرونده به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و نهایتاً روانه زندان شدند.

وی تأکید کرد: پلیس قم برابر قانون با اهتمام جدی و قاطعیت با افراد هنجار شکن برخورد می‌کند.

سارق گوشی با استفاده از شبکه اجتماعی به سرقت رفته به دام افتاد

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: سارقی که پس از سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه، از تلگرام گوشی مسروقه به دیگران پیام ارسال می‌کرد توسط این پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی موالی اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر این که پس از سرقت گوشی تلفن همراه متعلق به وی از تلگرام نصب شده پیام‌هایی به دیگران ارسال می‌شود که بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه مشخص شد گوشی مسروقه به ۲ نفر دیگر واگذار شده که هر سه نفر دستگیر و در مواجهه با مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس فتا استان قم هشدار داد: از اشتراک تصاویر خصوصی خود در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کرده و رمز مناسب برای پیام رسان‌ها یا شبکه اجتماعی نصب شده در گوشی قرار دهید تا در صورت سرقت مورد سوءاستفاده قرار نگیرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com