کد خبر ۵۸۵۵۱ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸
سرهنگ صياد درويشي:

کشف 4 ميليون و 200 هزار نخ سيگار قاچاق در قم

جانشين فرماندهي انتظامي استان اظهارداشت: در راستای اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک دستگاه خودرو تریلی حامل محموله قاچاق در حال عبور از محورهاي مواصلاتي استان است، بنابراين موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت و در نهایت 4 ميليون و 200 هزار نخ سيگار قاچاق کشف و راننده نيز براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي استان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبر قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "صياد درويشي"  اظهارداشت: در راستای اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک دستگاه خودرو تریلی حامل محموله قاچاق در حال عبور از محورهاي مواصلاتي استان است، بنابراين موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

وي گفت: خودرو مذکور از يک استان جنوبي به مقصد استان همجوار قم در حرکت بود که با ورود به محور مواصلاتي قم ضمن هماهنگي با مقام قضائي اکيپي از مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم افزود: در ادامه پس از کنترل تردد خودروها، تريلي شناسايي، توقيف و براي بازرسي به پليس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

سرهنگ درويشي گفت: نهايتاً در بازرسي از خودرو مذکور 4 ميليون و 200 هزار نخ سيگار قاچاق در انواع و مارک هاي مختلف کشف و راننده نيز براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي استان شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com