کد خبر ۵۸۵۹۸ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹
مدیر مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) ؛

برگزاری جشن میلاد «قرص قمر» در قم

مدیر مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل از برگزاری جشن میلاد قرص قمر در تاریخ 30 فروردین‌ماه در ورزشگاه دو هزار نفری حیدریان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرعظیمی مدیر مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) امشب طی نشست خبری که در بیت آیت‌الله سید جعفر میرعظیمی استاد برجسته حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به بخشی از فعالیت‌های مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: این مجموعه در حوزه‌های مختلف از جمله کمک کردن به نیازمندان، ترویج آموزه‌های دینی و افزایش نشاط و شادی در میان مردم تلاش‌های مطلوبی را دنبال کرده است.

وی از ساخت مجموعه رفاهی و خدماتی در منطقه شاه‌ابراهیم قم یاد کرد و افزود: درآمد این مجموعه بعد بهره‌برداری در راستای امور خیرخواهانه در مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) هزینه می‌شود.

مدیر مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه جشن میلاد قرص قمر به مناسبت میلاد حضرت عباس(ع) و امام حسین(ع) در ورزشگاه دو هزار نفری حیدریان برگزار می‌شود، مطرح کرد: در این جشن تلاش شده است تا یک شب شاد و ماندگار را برای مردم و زائران شهر کریمه اهل‌بیت(س) رقم بزنیم.

وی به حضور سید علی ضیا به‌عنوان مجری رسانه ملی در این جشن اشاره کرد و گفت: علیرضا خمسه، امید معنوی و عباس رضازاده از جمله دیگر هنرمندانی هستند که در این مراسم حضور خواهند یافت.

میرعظیمی تجلیل 15 نفر از جانبازان، پاسداران و خانواده شهدای مدافعان حرم را از دیگر بخش‌های جشن بزرگ قرص قمر برشمرد و عنوان کرد: از همه مردم استان قم دعوت به عمل آمده است تا به همراه خانواده‌های خود در این جشن بزرگ شرکت کنند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از بخش‌های جشن قرص قمر رونمایی از کتاب «مسجد مقدس جمکران تجلی گاه صاحب‌الزمان(عج)» نوشته آیت‌الله میرعظمی استاد برجسته حوزه علمیه قم است که با حضور جمعی از مسؤولان استانی و ملی و شخصیت‌های برجسته هنری انجام می‌شود.

میرعظیمی ضمن تقدیر از مشارکت مجموعه‌های مختلف در راستای برگزاری جشن میلاد قرص قمر تصریح کرد: تامین امنیت این برنامه بر عهده نیروی انتظامی استان قم گذاشته شده است که در این راستا از انجام هماهنگی‌های لازم توسط فرماندهان این مجموعه تشکر می‌کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com