کد خبر ۵۸۷۴۱ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳

تصادف های جاده ای کاشان 2 کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت

کاشان- ایرنا- بنابر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان، در جریان 2 سانحه رانندگی در محورهای منتهی به این شهرستان 2 نفر جان باختند و چهار نفر دیگر نیز آسیب دیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان کاشان روز پنجشنبه اعلام کرد 'بامداد امروز در آزادراه کاشان- نطنز یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خاور در چهار کیلومتری یک مجمتع رفاهی برخورد کرد.
راننده تریلر در این سانحه رانندگی جان خود را از دست داد و 2 مرد 25 و 30 ساله نیز که آسیب دیده بودند، پس از اقدام های اولیه درمانی با 2 دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند.
همچنین بامداد امروز در سانحه ای دیگر یک دستگاه تریلر در کیلومتر 50 آزاد راه قم- کاشان با یک دستگاه کامیون تصادف کرد که در نتیجه آن راننده 35 ساله کامیون در دم جان باخت.
کارشناسان اورژانس کاشان و قم پس از گزارش سانحه با سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و 2 نفر آسیب دیده دیگر این تصادف با 45 سال سن را به 2 بیمارستان بهشتی شهرهای قم و کاشان منتقل کردند.'
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، نزدیک به 50 نفر از آغاز سال 1397 تاکنون در جاده های منتهی به شهرستان کاشان در جریان سانحه های رانندگی آسیب دیدند و دست کم پنج نفر نیز جان خود را از دست دادند.
کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری اصفهان و 220 کیلومتری تهران در مسیر ترانزیت شمال- جنوب کشور واقع است.
6136/8123

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com