کد خبر ۵۸۷۵۶ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۳
آیت‌الله سعیدی:

مسئولان از رهنمودهای علما استفاده کنند/ ضرورت ریشه‌یابی مشکلات

قم - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: علما و مراجع از مشکلات مردم آگاهی دارند و مسئولان می‌توانند برای برطرف کردن مشکلات از رهنمودهای ایشان استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر پنج‌شنبه در دیدار حجت‌الاسلام‌ داوود نمازی مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیون که در سالن جلسات محراب حرم حضرت معصومه(س) انجام شد با اشاره به ضرورت ریشه‌یابی مشکلات در کشور، اظهار کرد: ریشه‌یابی مشکلات کشور باید موردتوجه مسئولان قرار گیرد چراکه شناسایی ریشه مشکلات، برطرف شدن آن مشکلات را تسریع می‌بخشد.

وی با تأکید بر اینکه ریشه‌یابی مشکلات کشور باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، اظهار داشت: اگر افراد نسبت به شناسایی ریشه مشکلات اهتمام داشته باشند، مشکلات با سرعت بیشتری برطرف می‌شود.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: بسیاری از حوادث قابل پیش‌بینی و حتی پیشگیری است و اگر مراکز و مجموعه‌های مختلف به طور مطلوب به وظایف خود عمل کنند، بسیاری از مشکلات کشور کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه علما و مراجع دینی مورد اعتماد مردم جامعه هستند، ادامه داد: علما و مراجع از مشکلات مردم و جامعه آگاهی دارند و مسئولان می‌توانند برای برطرف کردن مشکلات از راهنمایی‌ها و رهنمودهای این شخصیت‌ها استفاده کنند.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر ضرورت مشارکت و همکاری مردم در عرصه‌های مختلف کشور، گفت: همانگونه که مسئولان باید تلاش کنند و به وظایف خود عمل کنند، مردم نیز نقش مهمی در برخی‌ عرصه‌ها از جمله اقتصاد دارند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com