کد خبر ۵۸۷۷۳ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۰

مراسم بزرگداشت شهید لطفی نیاسر برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)محمدمهدی لطفی نیاسر با حضور علما و سایر اقشار مردم در مسجدامیرالمومنین قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ مراسم هفتمین روز شهادت شهید محمدمهدی لطفی نیاسر از مدافعان حرم حضرت زینب(س) عصر امروز در مسجد امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد.

در این مراسم که علما، ،برخی اعضای جامعه مدرسین ، نمایندگان ولی فقیه در سپاه پاسداران و سپاه قدس ، مسئولان و قشرهای مختلف مردم قم حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنانی حرکت در مسیر انبیای الهی با هدف پیروزی نظام اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) را از اهداف والای شهدا در مبارزه با دشمنان مکتب اسلام دانست و گفت : به برکت انقلاب اسلامی و رهنموردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب تفکر انقلاب اسلامی در حال گسترش است.

وی تصریح کرد: شهدا در مسیر تحقق اهداف انقلاب و برای پیروزی نظام اسلامی با خدا معامله کردند و امروز به برکت ثمره خون شهیدان دشمنان در مواجهه با انقلاب اسلامی و اجرای توطئه های استکباری ناکام ماندند.

گفتنی است شهید محمدمهدی لطفی نیاسر دوشنبه 20 فرودین ماه در پی حمله جنگنده‌های صهیونیستی به فرودگاه نظامی 4-T در حومه شهر حِمصِ سوریه به خیل دوستان شهیدش در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم پیوست.

پیکر پاک این شهید 23 فروردین پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی حضرت معصومه (س) و اقامه نماز توسط آیت‌الله جوادی آملی در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com