کد خبر ۵۸۹۶۹ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵

قم| رئیس فدراسیون دو و میدانی: قم باید به دنبال مدال‌های بین‌المللی باشد

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: هیئت دو و میدانی قم دیگر نباید به عناوین کشوری چشم داشته باشد و آن‌ها باید به‌سوی مقام‌های بین‌المللی بروند چراکه پتانسیل آن در قم وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مجید کیهانی در مجمع انتخابات ریاست هیئت دو و میدانی استان قم اظهار داشت: با توجه به حمایت‌های مالی و همه‌جانبه‌ای که از سوی اداره کل ورزش و فدراسیون انجام‌گرفته است امروزه شاهد این هستیم که هیئت دو و میدانی استان قم در رده سوم کشور قرار دارد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان یک پشتوانه چشم‌گیر برای هیئت است، گفت: هیئت دو و میدانی قم دیگر نباید به عناوین کشوری چشم داشته باشد و آن‌ها باید به‌سوی مقام‌های بین‌المللی بروند چراکه پتانسیل آن در قم وجود دارد.

وی افزود: بازیکن مستعد و آینده دار دو و میدانی قم در رده‌های سنی مختلف به تیم ملی راه‌یافته‌اند و قم دارای نماینده است که دیگر این امر جذابیت ندارد بلکه باید من‌بعد به دنبال مدال از رقابت‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی بود.

کیهانی بیان کرد: کسب موفقیت در میادین کشوری یک هدفی بوده که برای ورزش دو و میدانی قم محقق شده و برای کسب مدال آسیایی و جهانی توسط این ورزشکاران نیاز به تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دیگری است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com