کد خبر ۵۸۹۸۱ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۳
شهردار قم:

چالش‌های پیش روی خدمات شهرداری در قم شناسایی شود

قم - شهردار قم با اشاره به چالش‌هایی که در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد گفت: باید این چالش‌ها را شناخته و در مسیر رفع آنها گام برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با بیان اینکه حرکت نرم‌افزاری در شهرداری قم در حال شکل‌گیری است افزود: رشد خدمات نرم‌افزاری نشان‌دهنده حرکتی رو به جلو در شهر است؛ در گذشته حالت وازدگی در شهرداری ایجاد شده بود و جسارت از برخی مدیران گرفته شده بود اما امروز شاهدیم مدیران با جسارت در مسیر اهداف در حال حرکت هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید دست در دست هم به سمت اهداف مشخص شده حرکت کنیم تصریح کرد: رهبری بر کار و تلاش روزافزون تاکید دارند و ما باید این مسئله را مبنا قرار داده و حجاب‌ها را کنار بزنیم چرا که هیچ بن‌بستی در مسیر خدمت وجود ندارد.

شهردار قم با اشاره به چالش‌هایی که در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید این چالش‌ها را شناخته و در مسیر رفع آنها گام برداریم.

وی با اشاره به برنامه‌محور بودن حرکت شهرداری قم اذعان کرد: امروز افتخار می‌کنیم که با جرات بودجه ۷۲۰ میلیارد تومانی را به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان رسانده‌ و همین مسیر را با قدرت و جرات ادامه خواهیم داد، اگرچه برخی در این مورد به ما انتقاد دارند اما ما می‌دانیم که توان و ظرفیت بیش از این است.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه شهر قم لایق بهترین‌ها است تصریح کرد: باید از تجربیات دیگر شهرها استفاده کنیم و بهترین کارها و خدمت‌ها را برای شهر انجام دهیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com