کد خبر ۵۹۰۰۰ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰
مدیر شرکت امید گرما:

تولید کولرگازی با گرید انرژی A در کشور و ارائه در قم

سید امیر سیف زاده مدیر شرکت امید گرما گفت: خط تولید کولرگازی و اسپلیت ایران رادیاتور در ظرفیت‌های مختلف در دست تولید بوده که با توجه به گرید مصرف انرژی A از کم‌مصرف‌ترین محصولات در نوع خود بوده که با 60 ماه گارانتی عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید امیر سیف زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران ، با اشاره به اهمیت حمایت از کالای داخلی در رونق تولید و اشتغال اظهار داشت: لازمه رونق و اشتغال در کشور حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولان از محصولات داخلی است.
وی مسئله بیکاری در جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: افزایش نرخ بیکاری در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های فعالیت‌های اقتصادی کشور بوده که نشان می‌دهد رشد اقتصادی امروز کشور همسو و هم‌جهت با افزایش اشتغال نبوده است.
مدیر شرکت امید گرما گفت: حمایت از کالای ایرانی به‌نوبه خود می‌تواند سبب افزایش تولید و اشتغال شود که رسیدن به این نقطه مطلوب نیازمند ایجاد وفاق و همبستگی ملی درزمینهٔ حمایت از تولیدات داخلی است.
سیف زاده با اشاره به‌پیش شرط‌های مهم و اساسی رونق تولید داخلی عنوان کرد: تولید کالای مقرون‌به‌صرفه و باقیمت مناسب در کنار کیفیت مطلوب و مرغوب از عوامل مهم و اساسی در ایجاد میل و رغبت نسبت به خرید کالای داخلی است همچنین لازم بوده تا در بین مصرف‌کنندگان نیز تعصب و اهتمام لازم نسبت به خرید کالای ملی ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی سال‌های اخیر کشور براثر افزایش فروش و صادرات نفت بوده که اقتصاد پایدار و مستحکمی نیست، باید آحاد مختلف مردم و مسئولان با حمایت از کالاهای تولید داخل جهش و میزان صادرات غیرنفتی را افزایش داده و از این طریق به استحکام و قوام اقتصادی کشور کمک کنند.
مدیر شرکت امید گرما ادامه داد: محصولات ایران رادیاتور بیش از 35 سال بوده که استان قم به ارائه خدمات پرداخته و آمارها نیز نشان از رضایتمندی بیش از 90 درصدی مشتریان از محصولات این شرکت است، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش ازجمله مزیت‌های این شرکت تولیدکننده محصولات داخلی است.
سیف زاده تولید کولرگازی باکیفیت بالا را یکی از محصولات مهم و مرغوب این شرکت دانست و تأکید کرد: خط تولید کولرگازی و اسپلیت ایران رادیاتور در ظرفیت‌های مختلف در دست تولید بوده که با توجه به گرید مصرف انرژی A از کم‌مصرف‌ترین محصولات در نوع خود بوده که با 60 ماه گارانتی عرضه می‌شود.
وی ابراز کرد: شرکت ایران رادیاتور به‌صورت رسمی فعالیت‌های تولیدی خود را از سال 41 با تولید سالانه 15 تا 30 هزار قطعه آغاز کرده که این از منظر نخستین شرکت تولیدکننده رادیاتور در کشور بوده است.
مدیر شرکت امید گرما بابیان گستره فعالیت‌های تولیدی این شرکت تولید محصولات داخلی تأکید کرد: این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن باسابقه‌ای بیش از نیم‌قرن فعالیت از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان رادیاتور خودرو و مبدل‌های حرارتی برای محصولات مختلف در خاورمیانه است.
انتهای پیام/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com