کد خبر ۵۹۰۳۹ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

قم|مردم از توقف در مسیرهای رودخانه‌ خودداری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: مردم از اسکان و توقف در تمامی مسیرهای رودخانه‌ها به علت احتمال بروز سیلاب اجتناب کنند.

محسن اروجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به بارش باران امروز، اظهار داشت: به‌جز قسمت‌های پارکینگ شمالی و خیابان اصلی پردیسان، خسارت‌های چندانی را بر اثر این بارش‌ها شاهد نبوده‌ایم که خسارت آن‌ها نیز در پایین‌ترین حد گزارش‌شده و با تلاش نیروهای مدیریت بحران استان، این مشکل نیز مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت بارندگی در روستاهای استان، افزود: در روستاها مشکلی خاصی وجود نداشته و تنها در روستای فردو جریان آب در مسیر رودخانه به‌صورت سیلاب در حال حرکت است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تأکید بر نکاتی ایمنی که مردم باید رعایت کنند، گفت: دو نکته وجود داشته که مردم باید بیشترین اهتمام را به آن‌ها داشته باشند، نخستین نکته مردم از اسکان و توقف در تمامی مسیرهای رودخانه‌ها اجتناب کنند و نکته دیگر اینکه با توجه به پدیده مه گرفتگی در بخش کهک، از تمام رانندگان تقاضا می‌شود، سرعت مطمئنه را در آن بخش رعایت کنند.

اروجی با تأکید بر ضرورت همکاری مردم در هنگام بارندگی عنوان کرد: نیروهای امدادی استان، در حال تلاش و فعالیت هستند و در صورت نیاز به باز کردن یا بستن یک مسیر خاص، با سرعت، تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: طبق گزارش اداره کل هواشناسی استان قم، بارش‌ها به‌صورت پراکنده و رگباری در ساعات آینده ادامه دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com