کد خبر ۵۹۰۶۶ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۰

قم| زندگی شهدا به صورت مستند در اختیار نسل جوان قرار گیرد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با بیان اینکه زندگی شهدا باید به صورت مستند دربیاید و در اختیار نسل جوان قرار گیرد گفت: احترام به پدر و مادر رمز موفقیت شهدا بوده است که این موضوع باید الگوی نسل جوان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا در مراسم تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس که در نگارخانه شهید کلهری برگزار شد اظهار داشت: فرهنگ شهادت باید به نسل جوان منتقل شود که در این زمینه نیازمند اقدامات اساسی و برنامه‌ریزی مناسب هستیم.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت میان نسل جوان افزود: شهدا دارای زندگی بی‌نظیری بودند و زمینی نبودند که توانستند از همه چیز بگذرند و تنها هدف آنها اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی بود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قمبا بیان اینکه زندگی شهدا باید به صورت مستند دربیاید و در اختیار نسل جوان قرار بگیرد، تصریح کرد:در زمینه شهدا کوتاهی شده است و مستند و فیلم کم ساخته شده است که نیازمند اهتنام جدی هستیم تا نسل جوان را از زندگی و خصوصیات اخلاقی آنها اگاه کنیم.

اسماعیلی طبا خصوصیات اخلاقی شهدا را بی‌نظیر دانست و ادامه داد: متاسفانه ارتباط میان فرزندان و پدر و مادران کم شده است که این موضوع دارای آسیب‌های زیادی است، احترام به پدر و مادر رمز موفقیت شهدا بوده است که این موضوع باید الگوی نسل جوان باشد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت مستند شهدا توسط دانشجویان باید به صورت جدی پیگیری شود و در این زمینه در دانشگاه علمی کاربردی آمادگی لازم جهت حمایت و همکاری لازم را دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com