کد خبر ۵۹۱۳۶ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰
  عضو شورای اسلامی شهر قم:

نگاه شورا و شهرداری قم به طرح شهربازی معارفی اقتصادی و مالی نیست

گروه اجتماعی ــ عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: طرح شهربازی معارفی در قم یک طرح دینی و فرهنگی است و به هیچ عنوان نگاه شورا و شهرداری قم به این طرح، اقتصادی و مالی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا از قم؛ محسن محرری شامگاه دوشنبه در چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری عنوان کرد: طرح فرهنگی شهر بازی معارفی توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان بهره برداری می شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: طرح شهربازی معارفی در قم یک طرح دینی و فرهنگی است و به هیچ عنوان نگاه شورا و شهرداری قم به این طرح، اقتصادی و مالی نمی باشد.
محرری خاطرنشان کرد: شهربازی معارفی در قم رویکردی علمی و آموزشی دارد و علاوه بر آن ظرفیت های مهمی در جهت ایجاد سرگرمی برای فرزندان به همراه خواهد داشت.
وی بیان کرد: این طرح در بلوار پیامبر اعظم(ص) و در بلوک sw33 به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار کودکان و نوجوانان و جوانان قرار می گیرد.
این عضو شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: 10 درصد از فروش بلیط در اختیار شهرداری قم به عنوان شریک پروژه قرار می‌گیرد.
در ادامه جلسه نیز مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه عنوان کرد: طرح شهر بازی معارفی در قم در 10 هزار متر مربع زمین واگذار شده از سوی شهرداری احداث می شود.
وی تصریح کرد: در جهت عملیاتی شدن این پروژه نیز به سرمایه گذاری در حدود 60 میلیارد تومان نیاز است.
در این جلسه راه اندازی شهربازی معارفی در قم توسط اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.
انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com