کد خبر ۵۹۲۳۶ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۵
سخنگوی شورای شهر قم خبر داد:

نخستین گردهمایی اعضای ادوار شورای شهر قم برگزار می‌شود

محمود مسگری سخنگوی شورای شهر قم از برگزاری نخستین گردهمایی اعضای ادوار شورای شهر قم به مناسبت روز نهم اردیبهشت مصادف با روز شوراها در قم خبر داد و اظهار داشت: برنامه های ویژه ای به مناسبت این روز تهیه شده است تا امکان ارتباط دوسویه مناسب تری فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمود مسگری ضمن گرامیداشت روز نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها اظهار داشت: برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز از سوی شورای شهر قم در نظر گرفته‌شده که عمده‌ترین آن‌ها دیدار اعضا با مراجع عظام تقلید است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها حضور جلالی رئیس شورای شهر قم در خطبه‌های نماز جمعه و ارائه گزارش به شهروندان خواهد بود، همچنین ویژه‌برنامه تجلیل از شوراهای گذشته و دعوت از کسانی که در ادوار گذشته شورا بودند با حضور نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای شهر قم حضور اعضای شورا در مناطق مختلف شهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: اعضای شورا در مناطق شاخص شهر و مناطق هشت‌گانه شهرداری حضور یافته و نقطه نظرات و مشکلات مردم را خواهند شنید.

مسگری خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با بررسی مشکلات بهتر مردم و گزارش مستقیم به شهروندان در مناطق مختلف شهر به مشکلات رسیدگی و با قوانین و لوایحی که در شورا در نظر گرفته می‌شود مشکلات را برطرف کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com