کد خبر ۵۹۲۶۴ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴
سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم در گفتگو با مهر:

بعید است مشکلات نماینده قم در لیگ برتر فوتسال حل شود

قم - سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با تأیید پیشنهاد تیم سن ایچ ساوه گفت: بعید است مشکلات نماینده قم در لیگ برتر فوتسال حل شود.

سید وحید غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به این که فصل جدید لیگ برتر فوتسال از اوایل تابستان آغاز می‌شود تیم‌های لیگ برتری در تدارک حضور در این مسابقات هستند اما در قم تحرکی برای این منظور دیده نمی‌شود و اگر قم در لیگ برتر امسال تیمی داشته باشد باز هم در آخرین روزها اقدام به تیم بستن می‌کند که نتیجه آن هم مشخص خواهد بود.

وی افزود: با این وضعیت که سال گذشته در قم تیمداری شده قطعاً در قم مربیگری نمی‌کنم. پیشنهاداتی از خارج از  استان قم دارم که یکی از آن‌ها مربوط به تیم سن ایچ ساوه است و اگر به توافق برسیم به ساوه خواهم رفت.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: یک پیشنهاد از لیگ یک دارم که شرایط آن را مناسب ندیدم و بعید است آن را بپذیرم و احتمالاً برای کمک به سن ایچ، در ساوه مربیگری می‌کنم اما امیدوارم در قم هم اتفاق جدیدی رخ دهد گرچه بعید می دانم مشکلاتی که وجود دارد قابل حل باشد.

غیاثی بیان داشت: موضوع ادامه حضورم در قم منتفی نیست و اگر در قم زمینه حداقلی برای تیمداری در لیگ برتر فوتسال فراهم باشد و کار به شکلی باشد که ما بتوانیم در روی بازیکن نگاه کنیم و شرمنده بازیکن نباشیم باز هم دوست دارم در قم بمانم اما با این شرایط، این موضوع دور از ذهن است.

وی عنوان کرد: هنوز از سال گذشته بیش از ۵۰ درصد مطالبات تیم آتلیه طهران باقی مانده و هیچ کس اعم از مدیر تیم و مدیر کل ورزش و جوانان قم یا هر کس دیگر پاسخ گو نیست. البته باز هم تاکید می‌کنم که در مورد مطالبات خودم از آقای قلی زاده انتظار دارم و شخص ایشان به من قول داد و زیر دین من است.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال آتلیه طهران قم تصریح کرد: در قم مشکلات ساختاری زیادی در تیمداری در لیگ برتر داریم و این مشکلات هر سال بیشتر می‌شود. از صمیم قلب امیدوارم در فرصت باقی مانده اتفاق مثبتی رخ دهد اما فکر نمی‌کنم چیزی در نهایت درست شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com