کد خبر ۵۹۳۱۹ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵
معاون وزیر ورزش:

فضاهای فروشگاهی برای حمایت از کالای ایرانی توسعه می یابد

قم- ایرنا- معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: امسال با شعار جوان ایرانی - کالای ایرانی، فضاهای فروشگاهی با همکاری سازمان های مردم نهاد برای حمایت از کالای ایرانی توسعه می یابد.

محمد مهدی تندگویان شامگاه پنجشنبه در حاشیه همایش جشن هفته جوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ورزشگاه شهید حیدریان قم اظهار داشت: با صنایع و فروشگاه ها تعامل هایی صورت گرفته است تا سازمان های مردم نهاد بتوانند در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی فضاهای فروشگاهی را گسترش دهند.
وی افزود: از صندوق کارآفرینی اعتباراتی برای سازمان های مردم نهاد در این حوزه در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این که سازمان های مردم نهاد را برای تنظیم بازار فعال خواهیم کرد گفت: در هر استان برنامه ریزی شده تا 2 سازمان مردم نهاد به این امر اختصاص پیدا کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همچنین توافق هایی با بخش های صنعتی و تولیدی ها انجام شده است تا تخفیف در خرید کالای ایرانی را به جوانان به ویژه زوج های جوان ارائه کنند.
در حال حاضر 2 هزار سازمان مردم نهاد در سراسر کشور فعال است.
تندگویان در ادامه با تاکید بر عرضه دستاوردهای جوانان در عرصه های مختلف کارآفرینی، علمی و پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی گفت: در استان قم برگزاری نمایشگاه توانمندی های سازمان های مردم نهاد برپا شده است که این امر اقدام مناسبی است.
وی افزود: جوانان قم با عزت و توانمندی در عرصه های مختلف حضور پیدا کرده اند که آرزوی موفقیت برای آنان داریم.
تندگویان همچنین با بیان این که جشن های هفته جوان از 8 تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود گفت: این جشن ها همزمان با اعیاد شعبانیه، با شکوه و مشارکت سازمان های مردم نهاد اجرایی می شود.
نمایشگاه توانمندی سازمان های مردم نهاد با فعالیت 15 غرفه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برپا شده است.
8138/ 1175

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com