کد خبر ۵۹۵۷۶ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۳
رئیس هیئت کاراته قم در گفتگو با مهر:

مربی قمی هدایت تیم ملی کاراته امید را در دست گرفت

قم - رئیس هیئت کاراته استان قم تایید کرد «مجید عبدالحسینی» مربی قمی هدایت تیم ملی کاراته امید را در دست گرفته است.

علیرضا برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با حضور مجید عبدالحسینی در رأس تیم ملی کاراته امید، کاراته قم بار دیگر یک مربی قمی را در رأس تیم ملی می‌بیند و اکنون این مربی قمی هدایت تیم ملی کاراته در یک رده سنی پایه را در دست گرفته است.

وی افزود: عبدالحسینی یکی از مربیان بازیکن ساز کاراته قم محسوب می‌شود که با کوله باری از تجربه هم در میادین بین المللی و هم در زمینه آموزش کاراته کاهای جوان اکنون در تیم ملی کاراته امید مسئولیت آموزش کاراته کاهای جوان و آماده سازی آن‌ها برای خدمت به تیم ملی بزرگسالان را بر عهده گرفته است.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: این مربی قمی پیش از این در مقطعی هدایت تیم ملی کاراته چین را بر عهده داشت و بخشی از نسل طلایی کاراته ایران در دورانی که بدنه اصلی تیم ملی را کاراته کاهای قمی تشکیل می‌دادند به شمار می‌رود.

برخورداری در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: وزن کشی و ثبت نام مسابقات کاراته استان قم در سبک‌های آزاد در بخش مردان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه الی ۲۱ در محل خانه کاراته برگزار می‌شود تا کاراته کاها آماده رقابت در این مسابقات استانی شوند.

وی عنوان کرد: مسابقات کاراته قهرمانی استان قم نیز چندی پیش در رده سنی خردسالان و نونهالان با حضور ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۵ باشگاه استان قم برگزار شد که عنوان قهرمانی در این مسابقات به باشگاه استقلال اختصاص پیدا کرد و باشگاه‌های انقلاب و میثم دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: یک دوره استاژ داوری کاراته بانوان نیز با حضور مسئول کمیته داوران فدراسیون کاراته روز ۱۹ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود و داوران کاراته استان قم در بخش بانوان برای شرکت در این دوره باید در اسرع وقت با هیئت کاراته ارتباط برقرار نمایند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com